Nya tag



God morgon.

Sorry för att det inte blev något mer skrivet igår. När jag kom hem från jobbet var jag bara sugen på mat och sedan sängen.
Alla har vi mindre bra dagar på jobbet, igår var en sådan dag. Jag hade mer än gärna tagit en dag ledigt. Ordet som bäst beskriver hur det var när jag döck upp på jobbet var KAOS. Jag försöker själv aldrig att lämna ver mitt skift under sådana former men vi kan inte styra över vissa saker. Min kollega hade en dålig dag helt enkelt.
Var bara att kavla upp ärmarna, försöka att ta det viktigaste först. Mitt i allt detta måste vi hålla en bra standard på butiken också. Det gjorde vi på tre personal ett tag och jag tycker i slutändan att vi lyckades riktigt bra. Hade vi inte varit fyra stycken under seneftermiddagen/kvällen hade vi varit körda. Det här visar bara hur långt man kan nå med lite jävlar anamma!!

Nu ska jag fixa till mig och åka iväg och jobba lite. Blir en öppning pga sjuk personal, inte det roligaste men vad ska man göra. Får sova lite imorgon, då är jag ledig =D
Ha en skön start på helgen på äntligen är här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback