Påskafton!


Hissen på väg till mina små älskningar igår. Här ser ni den nya koftan jag fyndade i veckan =)

GLAD PÅSK fina läsare. Strålande sol och en härlig dag har vi framför oss. Tror inte det kan bli bättre =)

Här hemma fick vi lite sovmorgon efter att jag sövt om Mille. Han var vaken redan 5.15 men efter lite sång och bus somnade han om strax efter 6.00. Sen fick vi sova till 7.30, en fin påskpresent från våra prinsar!
Vi ska snart fara iväg och fixa lite ärenden. Idag är det vi som håller i påskfirandet i vår familj. Så till trefikat kommer mina föräldrar och syster =D Blir inget påskbord, nej sill och potatis kan man äta hela sommaren. Och ägg med röror, lax, skinka, prinskorv det åt vi för bara några månader sedan på julbordet. Så vi kör en fet grill ikväll med oxfile, korvar och spearribs. Ja i den här familjen avgudar vi kött ;-)

Nej nu ska jag inte sitta här och slöa bort morgonen. Massor med to dos innan vi tar en skön "vila" i eftermiddag =)
Hoppas att ni kommer fira er påskafton på bästa sätt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback