Satan i gatan

God förmiddag! Vi har redan hunnit med att veckohandla lite och köpt två nya säckar till grabbarna. Gamla barbapappa har börjat att bli lite äcklig. Så nu får dom varsin ny att hänga i =)

Idag hittade jag ÄNTLIGEN Maraboukakorna som man läst om i närmare två månader. På Maxi verkar dom aldrig komma in och då har jag påpekat att dom borde beställa. Gjorde det för två veckor sedan och då fick jag löftet från den ansvarige att dom skulle finnas förra veckan. Men icke, några kakor hade inte kommit in. Men det är sådant som händer, många olika faktorer som gör att dom inte levererats än. I know ;-)
Stora härligt ljusgula kakor med rikitigt mjölkchoklad i. Gissa om jag redan nu är beroende. Kommer bli mååånga koppar kaffe här hemma framöver. Tror även att det blir en del utan kaffe, under matlagningen tex =D Jag är ju en äkta fikalover, thats it!


Löp & köp!!



Idag blir det en tidig hämtning av min lille Melle. Lillebror fick förmiddagsluren framskjuten till nu ungefär pga handligen. Jag börjar nämligen strax efter 11 så det blir dumt att väcka Mille för att älsklingen ska hämta storebror kl 11. Då hämtar jag honom om ca 30 min och sedan åker jag hem och lämnar honom och vidare till jobbet.
Gårdagen blev riktigt stressig pga löningen, så när jag kom hem blev det lite mat i magen. Ingen lust att öppna datorn utan det blev nästan direkt sängen. Och där blev det många timmar med skön sömn =) Nu är jag laddad för ännu en dag på jobbet men ingen stägning =D Skönt att få sluta vid 18 idag!

Nej nu tar jag mig en kaka till och slurpar i mig det sista av kaffet innan jobbbrallorna åker på.
Njut av den fina dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback