Tack för den här påsken!

Vilken superpåsk vi har haft. Kändes mer som vi firade midsommarafton i lördags. Vädret var ju nästan bättre än många midsommaraftnar man firat genom åren ;-)
Vi är i allafall riktigt glada att alla som kom hit under den här helgen. Barnen fick fina påskpresenter i from av kläder, strumpor, godis, ostkrokar och vi fick bla en fin blomdekoration. Men alla minnen och skratten värmer mest. Att se barnen ha så kul är nog det bästa.
Jag kan bli lite ledsen över att dom inte kommer att komma ihåg den här tiden. Mycket av det som dom nu tycker är roligt kommer vara glömt om ett år. Men som tur är har vi kameran och den går varm dagar som dessa =)
Det jag försöker säga är nog tack alla för att ni kom hit och förgyllde vår påskhelg. Alla presenter hade ni inte behövt ha med er, sällskapet hade räckt mer än väl. Är det som räknas för min del. Materiella ting betyder inte lika mycket som dom glada minerna ni skänker till mina barn!

Här har ni några fler bilder från påsken!


Melle fick en påskpresent av oss, en bobbycar. Var det där med materiella ting ja....hmmm ;-)

Svärfar var i farten och tog kort när vi verkligen var med på det! Jag gör bara det jag mest älskar...äta, vad trodde ni jag skulle skriva??!! ;-)

Skärtorsdagen, Melle glad för långledigheten.


Nu ska vi ta oss den där fikan. Barnen somnade som tidigare kvällar utan ett ljud. Välling och sedan var det tyst, skönt med den lyxen =D Sen kanske vi är uppe i ottan många gånger men det får man ta.

Ha nu en skön avslutning på påskhelgen. Imorgon börjar en kortvecka för många av er, lite extra lyxigt.
God kväll bloggisar!


Kommentarer
LADY UMBRELLA - 17år & egen företagare säger:

sv: åhh vad härligt att höra!!

Med mig är det toppen :D



Vad gör du då? :)

2011-04-25 | 21:12:44
Bloggadress: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback