Trötta fötter

God kväll!

Sitter i soffan, mätt i magen och två barn som håller på att somna. Ska lägga upp fötterna i soffan och inte röra mig ur fläcken tills sängen kallar. Det är jag värd efter den här dagen ;-)
Märks att det är påsk den här veckan på jobbet. Och idag fick vi en försmak på morgondagen då det är löning!!! Idag vara det "bara" bidrag =D Men det är roligt att jobba sådana här dagar. Trycket är fantastiskt och alla är på 100 % bättre humör. Sen att man sterssar som en tok med allt får man ta.
Är nu som man märker hur man kört på från tidiga morgonen. Mina fötter värker och ryggen har gått ut i strejk. Får tigga till mig lte massage. Brukar inte vara för svårt ;-)

Efter att ha jobbat till 16.30 gjorde jag kanske misstaget att åka och storhandla inför helgen på Maxi. Jag får känslan av att det var ett bra val!? Imorgon kommer det nog vara ÄNNU värre i butikerna. Vad tror ni?? Fast nu är det skönt att ha det avklarat. Då kan jag efter jobbet imorgon koncentrera mig på plantering =D
Min älskling byggde idag en planteringslåda. Handig man jag fått tag i ;-) Där i ska vi så färska kryddor, lök, morötter och rabarber. Fick även med mig två rosbuskar på stam hem från jobbet. Dom MÅSTE ner i jorden imorgon, annars finns risken att dom inte överlever! Och det vill jag inte vara med om.

Nu ska jag göra som jag tidigare skrev, lägga upp fötterna i soffan och se klart Mästerkock. Final idag, spännande =)
Ha en urmysig kväll, imorgon börjar påsken på riktigt. Om ni ska ut och resa, ta det lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback