Bästa!

Har precis lämnat mina små på dagis. Gick riktigt bra, så fort Mille fick sin napp gick han glatt iväg. Just nu är det hans trygghet när inte vi är där, så då får man ta till nappen =)
Har nu satt mig tillrätta i soffan. En kopp kaffe ska avnjutas innan jag ska ta tag i hemmet. Det ska plockas, dammas och fixas till inför sista visningen ikväll. Ska bli skönt att det snart är över!
Tänkte sedan hämta barnen när dom ätit och efter det far vi ner till stan. Behöver köpa ett par nya skor till Mille. Hans dagisskor är Melles gamla och dom börjar nu bli lite små. I allafall med fel strumpa ;-)

Pratade med dagis idag och vi kunde få lämna barnen tidigare imorgon och på torsdag. Vi kan nämligen inte lämna dom kl 9 som det är tänkt sista inskolningsveckan. Men självklart har vi dom bästa fröknarna =) Var inga problem och vi behövde inte hämta barnen tidigare som vi erbjöd oss att göra.
Kommer verkligen sakna dom när vi flyttar. Har blivit lite kär i det stället. Det är litet och intimt. Har passat oss och framförallt barnen perfekt. Men jag tror vi kommer hamna på ett bra ställe när vi flyttar med =)

Dags för den där kaffekoppen =)
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback