En påse inredning

Rea är härligt, är nog inte ensam om att tycka det ;-) Rea med 50 % på 50 % är riktigt trevligt! Då kan man handla till varken armar eller ben orkar att bära. Det som stoppade mig idag var två barn som inte var lika mycket med på noterna. Melle ville bara köra runt på lillebror i vagnen. Känns lite fel i en möbel affär ;-)
Kom hem med en ljuslykta, den valde Melle helt själv. När han såg den plockade han upp den, tittade lite på den och sedan gav han den till mig =) Kan inte neka hans önskan då. Blev även en kruka/skål, ett dekorationsskal, träbokstäver, emaljskylt, ännu en ljuslykta ;-) Ja som ni ser kunde jag inte låta bli att handla. Tror jag återvänder snart igen...;-)
Jag lovar att visa lite av det jag köpte igår imorgon. Då är jag ju ledig och har mer tid över...

Älsklingen blev glad över presenterna. Speciellt sin nya smartcase. Han avskyr stora plånböcker och den här med smarta fack gick hem =) Även dom andra små sakerna gillde han, speciellt ideèrna bakom.
Jag fick en stor bukett med röda rosor. Jag får sällan blommor och när jag får det uppskattar jag det hundra gånger mer. Blev en i allafall en glad överraskning då jag inte räknat med att få något =)

Nu sover barnen, trötta som vanligt nu på kvällarna ;-) Imorgon tar vi det lugnt, bara myser ihop. Och på tal om det, är precis vad jag ska göra med min man nu.
Ha en trevlig ikväll.

KRAM.


Kommentarer
Anonym säger:

Oj, lät spännande, vilken affär ?? :)

2011-08-25 | 13:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback