God kväll


Trött och sliten mamma =)

Äntligen är den här arbetsdagen över. Har varit stressigt men det är ju bidragshelg =)
Mitt pass igår var ungefär lika härligt, pga sjukdom var vi bara två stycken som jobbade. Anskyr att känna att jag inte hinner med allt som jag vill hinna med. Vissa saker sköt jag på tills idag, och det som inte hanns med idag skjuts på tills imorgon. Då jobbar inte jag men jag vet att min kollega klarar det ;-)

Ikväll ska det mysas på hög nivår här hemma. Vi har köpt kräftor, gott bröd och lite röror. Allt ska sköljas ner med ett gott vin. Denna flaska med vin finns inte på systemet, var en tillfällig vara för några år sedan. Så då köpte vi på oss tre flaskor. Och ikväll så är det sista flaskan som öppnas. Har sparat den till ett speciellt tillfälle. Idag känns som ett sådant.
Vi har snart sålt huset till betydligt mer än vi räknat med och snart har vi varit gifta i tre år!! Kan inte förstå vart tiden tagit vägen.

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan blir det lite gos med barnen innan dom lägger sig. Efter det blir det röda små djävlar ;-)

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback