Gratis båge



Hade ett mail i min inbox, var från Lensway. Där stod det att jag fick ett par glasögon gratis. Var inte bara bågen jag fick, utan glasen också =D
Jag som funderat lite på nya bågar. Känner att jag behöver förnya mig. Har haft samma bågar i flera år nu. Dom som jag fick gratis förra gången från Lensway blev jag lite missnöjd med. Gillade inte riktigt färgen på bågen, metallicklila. Trodde inte att det skulle bli så dumt men i verkligheten kändes det inte som mig.
Den här gången hoppas jag på lite mer tur. Är lite mer vågad också i bågvalet. Mer rund än rektangulär som det brukar bli när jag väljer =)
Bara att vänta och se hur det kommer bli - spännande =D

Måste även säga att Lensway nog har den trevligaste kundtjänsten med. Pratade med en urtrevlig tjej om min styrka på bågar. Fick perfekt hjälp och jag kunde tom få avvakta med beställningen om jag ville göra en ny synundersökning. Var bara för mig att spara koden. Sådant gillar jag!

Här ska vi nu avnjuta lite glass. Ett tips är att testa GB med nougat, inte svåräten ;-)
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback