Helgen är här!


Fredag och vi sitter och tittar på Baksmällan. Skönt att bara varva ner efter en stressig dag på jobbet. Även denna fredag blev halvt kaotisk. Men goda kollegor ställer upp och tillsammans löser vi det mesta ;-)
Är skönt att kunna sitta ner och ta det lungt. Började dagen med att ta med grababrna och mamama till Nrkpg. Var där till 10 när dom öppnade och hämtade mig en gratis Dagispåse. Lite rabatter, en DVD skiva, utflyktsmuggar, smakprov på mellanmål från Semper, gratis kryssning med Silja line och lite annat smått och gott =)
Efter det lämnade vi grabbarna på dagis, lagom till lunchen =) Sen lämnade jag fina mamma innan jag åkte till jobbet.
Både jag och min kära jobbade sent. Så farmor och man hämtade barnen. Vilken start på den också =) Glada barn som har busat och nog tröttat ut farmor och Göran ;-) Men det glädjer mig att dom haft skoj. Helgen startade liite roligare för deras del =)

Imorgon är det ett kortpass på jobbet innan vi har en date planerad med mina familjen Lööke. Det går ett tag mellan våra möten men vi lyckas ibland att få till det. Är inte lätt nära alla av oss jobbar så olika. Men samtidigt är det tusen gånger roligare när vi väl ses =)

Ikväll somnar jag efter en skön massage. Blev ingen igår då jag somnade i soffan ;-) Men ikväll ska ryggen få sig en omgång.
Kommer även somna med ett leende på läpparna. Glad över att barnen har det så bra. Att så många bryr sig och ser till deras bästa.

Nej nu tackar jag för mig.
God natt & dröm sött =)


Kommentarer
sofie säger:

tack för besöket!! kommer blir mycket lättare och oftare när ni flyttar tillbaka.. lite mer spontant sådär =)

det gillas!!

tack fina ni för en fin start på helgen.

2011-08-27 | 14:39:30
Lisa säger:

Tack själv gumman. Är alltid lika mysigt att träffa er. Gissa om vi kommer ses mer om en månad :) Då blir det middagar, playdates på kullen, fika/vin träffar, promenader och allt därimellan flera gånger i veckan :) Saknar dig redan. Puss & kram vännen!

2011-08-27 | 15:09:09
sofie säger:

ja, det kommer bli toppen! hoppas tiden går fort tills dess!

puss & kram

2011-08-27 | 15:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback