I vått & torrt!


Dagens Agnes ;-)


Dagens Melle =)

Har öppnat korsdrag här hemma. Är hett som i graven. Vem trodde att sommaren skulle komma tillbaka på ett litete gästspel??!! Ska dock inte klaga, vi passar på att ta till vara på dagen.
Om man bortser från jobb fram till lunch har vi tagit väl tillvara på den här lördagen. Efter en god lunch hos Fam Lööke, valde vi att ta kaffet på deras uteplats. Skönt att låta strålarna värma, som dom gjorde för inte alls länge sedan =)
Efter det blev det snabbshopping, lite mer reafynd ;-) Handlade även en sparkcykel till Melle. Han lånade Agnes när vi var där och jag tror han blev kär =) å när vi kom hem blev det ute lek innan vi tog en skön promenad till macken. Där inhandlades bensin till gräsklipparen och på vägen hem godis till kvällen =)

Känner att den här dagen varit toppen. Älskar att träffa våra kära vänner. Vänner som man kan dela tårar, skratt och drömmar med. Men några drömmar kommer det inte vara länge till. Under våren gör vi dom till verklighet ;-)
Längtar verkligen till flytten. Längtar efter våra spontanbesök och playdates. Jag saknar dom med, en gång i tiden hade vi det så. Nu kommer vi snart ha det så igen. Inga mer långa planeranden....

Nej nu ska jag gå in från altanen, fixa lite middag och sedan baka bröd till min älskling. Det har jag planerat att göra länge nu men det har inte blivit av. Shame on me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback