Jag är trött, så trött...

God förmiddag! Städat igen, känns som vi inte gör annat =) Men idag måste det vara tipptopp inför visningen. Är skönt att ha den ganska tidigt på dagen. Värre blir det på tisdag, då är den på kvällen.

Har den här veckan kännt mig trött, framförallt vid den här tiden. Kan inte förstå varför med tanke på hur bra vi sover på nätterna. Och vissa dagar har vi tom haft sovmorgon till 7.30. Så har jag haft tid har även jag sovit efter lunch.
Idag tror jag att jag kan ha fått svar på varför. Har haft ett vad jag trott bett på undersidan av överarmen. Idag såg jag att det var en stor röd svullnad runt.
Började att söka på nätet men pratade även med mamma. Kom ganska snabbt fram till att det var borrelia. Bilder och symtom stämmer in. Rodnaden runt "bettet" och just min trötthet och huvudvärk som jag märkt av. Har inte alla symtom men tillräckligt för att jag skulle ringa 1177.
Där höll hon helt med om att det lät som borrelia och därför ska jag i början av veckan kontakta VC. Känner bara att jag knappt hinner med något sådant. Börjar jobba igen imorgon men fram till 14 är det dagis som gäller. Blir att vara med hela dagen eftersom barnen ska äta där. Mille ska även sova. Det ska bli intresant att se hur det går ;-)

Just nu känner jag för att lägga mig ner i soffan och sova. Blir i såfall en powenap, ska hinna med att dammsuga och tvätta av golven. Är bara det som är kvar, tack!

Se till att njuta av er söndag!
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback