Norrköping/Abboreberg!

Tog en tur till Norrköping med mina föräldrar idag. Tur att vi åkte TILL Norrköping. För i andra filen stod det helt still efter bilolyckan som inträffat ca 40 min tidigare. Vissa hade tom satt sig och tagit en liten picknick på gräsplätten vid mitträcket.
Blev en liten sväng på stan. Där inhandlade vi enbart lite kläder till grabbarna. Blev bla några t-shirts, då vädret var mycket bättre i Nrkpg än här i stan. Solen sken och det blev riktigt varmt, så mina små blev varma.
Innan vi for vidare till Abborreberg strax utanför Nrkpg fick grabbarna byta om. Mille var kladdig av sin långärmade t-shirt så han blev nästan lycklig ;-)
I Abboreberg blev det fika precis vid vattnet. Underbar utsikt att sitta och titta på när man åt räkmacka och drack kaffe. Kaffet fick man i gamla härliga stora koppar. Det gillar jag =)
Barnen hade dock spring i benen så sen blev det lek i nästan två timmar innan vi åkte hem. Grabbarna var då så trötta att dom somnade innan vi lämnat stan =) Och dom vaknade knappt till när vi bar in dom från bilen. Skönt med lite lugn och ro. Älsklingen passar på att spela spel med grabbarna och jag, ja jag bloggar ju =D



Utsikten från fiket.

Morfar och Melle =)

Glada grabbar.

Vi gick ner till vattnet en sväng. Älskar när det luktar av tången, det är doften av hav för mig.

Ska snart börja att fixa lite med middagen. Alltid skönt att förbereda så det bara är att laga maten sen. Med en Mille hemma så blir det lätt lite kaos när maten ska lagas ;-)

Hoppas ni har en skön lördag!!?? Vad ni än hittar på för skoj...
KRAM.


Kommentarer
Anna säger:

Halloj Lisa!

Googla "Återvinningen+Hackefors" så hittar du:)

2011-08-06 | 19:50:31
Bloggadress: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback