Nu är det officiellt

Om man idag tittar in på hemnets hemsida finner man nu vårat hus. Ja det ska nämligen säljas =(
Är en stor sorg i mitt hjärta att se just MITT hus finnas där. Var ju här det var tänkt att vi skulle bygga vår framtid men så blev det tyvärr inte.
Anledningen till att vi inte vill bo kvar är att vi inte trivs i Tallboda. Kanske låter konstigt att sälja pga det men när en av oss verkligen mår dåligt kan man inte bo kvar.
Vi har hela tiden saknat Ekholmen. Närheten till affärer, nära till jobbet ;-) och dom mysiga promenadstråken. Här finns det inga sådana. Ska vi ut och gå är det inne bland alla husen i området. Eller slingan mot Max och sedan Torvingeområdet. Inte det roligaste...

Usch idag ska jag inte tänka alltför mycket på det här. Jag känner att det är rätt att inte bo kvar.
Idag blir det familjemys på schemat. Vi ska bara umgås och ha det skönt ihop =)

KRAM.


Kommentarer
pilla säger:

HEj! oj så tråkigt! kom helt oväntat måste jag säja, men självklart ska man inte bo kvar omman inte trivs. Hoppas ni hittar trivseln igen i Ekholmen. Ha det kanonbra och tack för en fin blogg att lägga ögonen på då och då. Kram Pilla(snart exgranne)

2011-08-04 | 10:29:50
Anonym säger:

Hej

Vad tråkigt, det verkar ju vara ett fint område annars. Men det har varit många fsg där på sistone, vad tror du det beror på?

2011-08-04 | 10:37:49
Angelica säger:

Vad tråkigt Lisa! Men förstår... Om vi någon gång flyttar så kommer det vara inom området vi bor i nu. Kan inte tänka mig att bo någon annanstans. Hoppas ni hittar något bra där ni vill bo! Kramar

2011-08-04 | 12:02:54
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/
emha säger:

Vad synd att ni flyttar. Men man får följa hjärtat :-) Hoppas ni trivs bättre i Ekholmen igen :-)

2011-08-05 | 12:31:24
Bloggadress: http://onlyemha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback