Så olika - så snygga

God kväll!
Jag hann med en liten sväng till stan efter jobbet. Gissa om jag är glad för att jag gjorde det =D Hittade ett par skor till hösten, halva reapriset på dom med ;-)
Roligaste var nog när säljaren hämtat andra skon och såg att den var ljusare. Då erbjöd hon att sänka skorna yttligare. Tackar inte nej det till det =) Så med den rabatten betalade jag ljuvliga 65 kr för skorna =D




Med tiden så kommer dom båda att få samma färg. Men jag vill att dom ska bli snyggt skitiga och lite slitna. Just den här ljusa färgen passar att bli det. Hade dom varit mer konjaksbruna hade jag haft dom rena och snygga =)

Här hemma har vi besök av Hubbe. Mikie har hand om sin syster valp och dom har varit här och busat. Just nu är dom på promenad. Men barnen har haft så skoj och nyss gav Mille upp. Melle ville se lite mer på Tomaståget innan han somnade =)
Jag ska passa på att ta en skön dusch. Kan behövas efter ännu en morgon med sen chaufför. Mitt jobb har inte blivit enklare pga det =) Men nu gnäller jag inte om det. Finns värre saker!

Se you later.
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback