Veckans cirkus??!!

Då har vi kickat igång den här veckan. Första veckan i det nya livet =) Barnen har gått våra tider på dagis och Melles sim drog igång idag. Mellan det har vi även passat på att jobba lite.
Var ett litet pussel att få till den här dagen men det gick. Tack vare mina föräldrar som tog Mille under tiden som vi badade. Blev nästan sen till bad pga att jag stod och pratade lite för länge med en mamma utanför dagis med. Hennes lilla tjej hade börjat idag. Är alltid lika kul att få ansikten på alla barns föräldrar med =)

Imorgon har vi fått till en tid att skriva kontrakt med dom nya ägarna till huset. Även där har det varit kaos. Det vi allra mest ser fram emot nu är att få alla papper påskrivna så vi kan lägga detta bakom oss.
För att fira in att hela försäljningen är över får vi en burk med inlagd gurka av mamma. Lovar att den är den godaste man kan äta =) Missbrukar det just nu och när vi får den här bruken blir det att snåla ;-)

Har två väldigt trötta barn här hemma idag. Blir att göra välling och sedan kommer jag och min kära att crasha ner i soffan =)

Take care.
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback