Det bästa med julen...

Det där med bloggning är inte högst upp på min lista just nu :) Det är intensiva dagar nu. Men samtidigt är det så skoj att jobba då :)
Dom flesta är lika glada som tomten själv men sen finns det undantag. Dom behöver vi inte diskutera här ;)

Igår fick vi en fin julklapp med tillhörande julhälsning av en stammis. Jag och min ens chef stod tårögda och tog emot en fin och välsmakande saffranskrans.
Tror inte ni förstår hur mycket det betyder när man får uppskattning på jobbet. Att i deras ögon är man det "lilla extra" som vi försöker vara!
Det gjorde min vecka kan jag lova!

Nu blir det sängen innan det blir jobb och julklappsshopping. Det sista innan vi tar några dagars ledighet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback