Före - efter

Pepparkakor innan dom åkte in i ugnen.

Färdigdekorerade =)

Här hemma har vi mumsat pepparkakor hela dagen =) Efter vi bakat, till eftermiddags fikat och till kvällsfikat. Då fick vi mysigt besök av barnens faster och man. Spontanbesök som höll grabbarna vakna till långt efter vanlig sänggång. Men skoj hade dom och det är det som är det viktigaste =)

Nu sussar dom helt utslagna i sina sängar. Inte ett ljud har vi hört sen dom gick in och la sig. Jag bloggar lite och mannen spelar lite COD men grabbarna. Det är härliga kvällar det ;-)
Imorgon blir jag hemma med barnen igen. Tanken var jobb men eftersom det råder sjuka på älsklingens jobb så måste han jobba. Är inte snällt att lämna kollegan själv ;-) Samtidigt som det är trist att han inte ska kunna VABa bara för att dom inte får in några ersättare! Tråkiga verklighet!

Nu myser jag ner mig i soffan och tar kväll.
Trevlig kväll på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback