Lucia, fika & firande


Min söta lilla tomtenisse ♥

Vissa dagar försvinner snabbare än man tror =) Denna dag började 06.00, då gick vi alla upp. Grabbarna åkte till dagis och jag gjorde mig iordning för jobb. 07.15 stämplade jag in och kl 12.00 hade jag utvecklingssamtal med min ena chef. Vi var helt överens på det mesta - med andra ord tycker vi ganska lika =) Gick från jobbet strax efter 14.00 med en skön känsla i kroppen. Ett samtal kan ge så mycket extra boost!!
Hann bort till dagis lagom till 14.30. Då klädde jag på mina grabbar och sedan vid 15.00 började det sötaste Luciatåg jag sett =) Min mamma och syster var även där och älsklingen kom någon minut senare. Inga barn som rymmde och dom äldre barnen sjöng så fint =) Just där och då brydde jag mig inte ett skit om fotoförbud. Jag kommer alltid att minnas deras första Luciatåg och det är det enda som räknas!!

Efter firande och farvälet av mormor for vi vidare till Sofie. Där bjöds det på lite fika =) Barnen lekte loss ett tag innan det var dags för ett kramkalas. Agnes och Melle bjöd på så mycket kärlek. Äkta och ren kärlek! Lyckades denna gång att få några fina kort på dom =)


Gullungar ♥

När vi fikat klart var det bara hem och lämna av alla cyklar för kl 18.00 var det middag hemma hos svägerskan. Hon fyllde nyss år så det bjöds på hemmagjorda burgare och fika.
Tyvärr är det svårt att bli långvarig när man har en trött Mille. Sen hade vi lämnat snussen hemma och det blir inte direkt bättre. Så vid 20.00 var vi hemma och strax efter det somnade två trötta men glada grabbar =)
Imorgon är dom lediga från dagis då jag börjar sent och älsklingen slutar tidigt. En stund får dom vara hos mormor medans jag fixar mina naglar. Det är inte en dag försent ;-)

Nu blir det att krypa upp i min makes famn och mysa. Efter den här dagen behövs det =)
Hoppas att er dag varit lika fin som vår!?

KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback