SNÖ

ÄNTLIGEN!! Ett litet tunt täcke med snö är det som ligger ute på backen =D Som jag har väntat på det här. Julkänslan kommer direkt med snön. Om det nu bara kunde ta och komma lite till!! Då slipper vi mörka kvällar och för att inte tala om mörka mornar. Dom är nästan värst...
Dagen ser ut att bli fin.Solen håller sakta på att bryta sig igenom. Håller nu bara tummarna för att den gör det. Att inte molnen vinner och breder sitt tjocka täcke över staden. Behöver ljus, massor av det. Annars blir inte min trötthet bättre.
Vet att det är min mage som spökar. Min kropp klarar inte av att ta upp all näring ur maten och det gör att jag blir trött. Hoppas verkligen nu efter den här behandling att det vänder!? Är trött på att vara trött =)

Idag är det lilla jag som skuttar iväg till jobbet. Melle verkar inte piggare idag, känns som ett steg tillbaka =( Gläds dock åt att hans apptit har vänt och nu får han sig en del mat! Hostan var mycket bättre inatt - skönt för oss alla! Vi har sovit massor och vaknade kl 07. Helt ok får jag lov att säga =)
Så fram till jag börjar så myser hela familjen loss här hemma. Barnprogram under ett täcke i soffan är inte så dumt ibland ;-)

KRAMAR till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback