Tillbaka på svensk mark!

I dessa påsar gömmer sig en del julklappar - mest till grabbarna. Men det ligger även ett par snygga svarta byxor till mig själv. Mycket mer i klädväg blev det inte. Hittade massor men inget jag köpte. En del till hemmet blev det dock :) Kan tycka det är roligare när man har så mycket kläder att man inte hinner använda det!

Nu sitter vi på tåget tillbaka till Helsingborg. När vi är på hotellet får dom boka bord på något ställe medan vi fräschar till oss lite. Fötterna verkar men det blir först efter middagen som jag unnar mig ett bad. Och för trötta ryggen blir det lite massage. Vårt badkar är urkopplat pga grabbarna men här finns det inte nyfikna små fingrar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback