Vi närmare oss julen...


Mitt olivträd har blivit lite pyntat. Denna bricka med texten "God jul" köpte jag idag =)

Puh! Kvällen har inneburit paketinslagning. Så skoj men samtidigt så jobbigt. Hur man än försöker går det inte att hitta en bra arbetsställning. Det är alltid något som "strular". Är det inte platsbrist, så är det pappret ;-) Nu är det bara några få kvar att slå in!

Jag ska snart göra mig redo för sängen. Har min Hem ljuva hem att läsa. Dagen har tagit musten ur mig. Först jobb, sedan ficka hos barnens farmor för att fara vidare till IKEA. Var tvungen att ta mig dit innan helgen. Imorgon finns det inte tid. Då är det blodprover innan det blir jobb. Kommer hem till kvällen och då kör vi mys för hela slanten. Vet att den här helgen kommer försvinna i ett nafs =)

Tack för idag och imorgon blir det mer bloggande =)
KRAM på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback