Äntligen HELG!!


Jag njuter av dom sista fredagarna då jag slutar tidigt. Om mindre än en månad kommer jag vara tillbaka på heltid. Då är 12.45 på en fredag ett minne blott =)
Varje fredag hoppar jag hem på små moln. Vetskapen att mina älsklingar väntar på mig gör att jag kör hem med ett leende. Få saker är så mysiga som när Melle kommer springande till dörren med ett skratt när jag kommer hem. Att få en puss och kram är inte särskillt svårt.
Min älskade lilla familj, med ett härjtroll vid namn Milton och en busfrans vid namn Melvin. Bättre kan man inte ha det än vi har det. Vi har våra dunster med varandra men vi vet om att vi älskar varandra. Mina små prinsar, snart kommer ni vara stora. Då kommer jag sitta här hemma och vara orolig!

Livet med barn är underbart!!

Tänk så mycket man får, utan att behöva be om det. Jag vet att mina barn inte kräver något av mig. Så länge dom är trygg är dom glada och lyckliga. Och är det något vi ger dom så är det trygghet.
Jag slösar all min tid, energi och pengar på dom. Det sistnämnda är verkligen inte nödvändigt men JAG känner att jag vill skämma bort mina barn. Sen om det är leksaker, kläder eller upplevelser det spelar ingen roll.
Och som förälder är man inte sämre om man inte spenderar en krona på sina små. Kärlek kostar ingenting =D

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback