Down under

Melle var nog mer under vattnet än över på simmet idag =) Inga tårar här inte, bara skratt. Och tårarna som var för några gånger sen är nu som bortblåsta.
I veckan har vi tränat stenhårt på att sparka med benen och det gav utdelning. Idag sparkade han som en tok, Eva blev SÅ imponerad va honom. Så till nästa vecka ska vi lära oss att dyka. Det betyder att han ska lära sig att sätta ihop händerna på huvudet. Så att han lätt ska kunna dyka ner i vattnet. Melle lägger än så länge bara händerna på huvudet. Men vi tar ett steg i taget!
Blev även klart idag att Mille börjar bada den 20 mars. Så roligt det ska bli. Så from då är söndagar lite extra heliga. Då får Mille lite egentid med mig. Om det inte är så att jag jobbar, då får Christian bada. Melle får under tiden vara med mormor & morfar eller farfar & Mahnaz.




Förklaringen till rubriken.
Idag gjorde Melle en liten bomb =)...är väl så det kallas??



Nästa vecka blir det jag som får bada med Melle då Christian har en massa möten inför sin föräldraledighet. Mycket som ska lämnas över och informeras om. Han kommer bli borta från jobbet till augusti.
Jag räknar med att Melle kommer vara lika vild som vanligt!

Nu tackar jag för mig och kryper upp i min älsklings famn.
God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback