Förberedelser

Har fixat här hemma sen jag kom hem från jobbet. Dammsugit, dammat, bakat bullar och plockat i alla hörn. Moppningen av golven tar vi imorgon. Är skönt med rena golv innan kalaset börjar. Risken finns att dom inte hade varit det om jag gjort det nu ;-)
Vi hann även med en sväng ut till Babyproffsen. Blev en ny sak men den ska jag visa lite senare ;-) Har lite annat som jag måste fixa med först. Ska även ge mig iväg och handla sushi sen. Ikväll blir det mys framför tvn när barnen somnat =)

Tittar bara in lite snabbt nu. Har lite annat att stå i nu ;-)
Skriver lite mer senare.


Kommentarer
sofie säger:

Vad du är dukigt gumman! Här är dagen i fullgång. Hoppas ni får en fin dag. Så ses vi imorgon hoppas jag! Är lite närmare er under några timmar idag iaf.. Alltid något =) Puss Puss

2011-02-19 | 08:55:54
Lisa säger:

Ha ha, du är nästan på skrikavstånd ;-)

Är bara att ni tittar förbi runt 14 imorgon. Då kör vi lite fika och barnen får leka av sig. Men vi kan höras imorgon på förmiddagen =)

Ha en FAB dag på jobbet och se till att mys rejält när du kommer hem. Är du värd min vän!

Puss

2011-02-19 | 10:12:11
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback