Grattis till dig min kära!


I sommras på semestern i vårat härliga Malmö! Jag längtar tillbaka, blir kanske en tur i sommar??!!

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min underbara mans födelsedag =D
Vi har inte direkt firat med något buller och bång, lungt och städat. Blir tyvärr så när inte Mille varit kry. Men han verkar piggare idag och har än så länge ingen feber - peppar peppar!

Om några timmar kommer svärfar och Mahnaz hit på en fika. Dom vill självklart fira födelsedagsbarnet och det säger inte vi nej till =)
Ska bara ge mig iväg snart och handla något fikabröd. Tårta får det bli på Melles kalas, det är då som vi även firar pappa!

Njut av denna underbara dag!
PUSS på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback