Inspiration!

Hemma efter en dag med massor av skoj på jobbet. Jag är verkligen glad när jag går till jobbet. Känns som en riktig boost att gå hem och vara mammaledig. Den energin och glädjen jag har nu när jag är på jobbet är så mycket större. Men jag tror man kan behöva ett break, sen kasnke föräldraledighet inte är lösningen. Bara att få komma bort och återfå fokus.

Dagen bjudit på en intressant utbildning. Äntligen tar mitt jobb klivet in i 2000-talet ;-) Att förnkla gör att man spar tid och det är bara bra. Den tiden kan vara värd att lägga på något annat än personalplanering.
Ska bara bli kul när vi kan själva få "känna" lite på programet och se hur det funkar. Det är en sak att se någon annan visa hur man ska göra.

Ikväll kommer Mikie hit. Blir lite god mat och skitsnack, en bra avslutning på en bra dag. Tyvärr kommer jag säkert somna tidigt då mitt huvud är fullt av en massa info. Men dagen började även lite för tidigt, 05.15. Men vi fick Mille att somna om efter ca 45 min =) Kanske ingen vinst då jag ändå klev upp vid 06!? Han fortsatte dock att sova till strax efter 08, så för Melle och pappa var det skönt.

Ha en skön start på eftermiddagen/kvällen!
KRAM.


Kommentarer
sofie säger:

skönt att läsa att du haft en fin dag. här hemma är vi trötta efter nätter med elak krupp. dumma dumma. vad gör min fina vän imorgon? puss

2011-02-16 | 17:12:24
Lisa säger:

Det där låter inget skoj gumman. Jag hoppas det blir bättre snart!

Idag är det inte mycket på schemat. En snabbis till stan. Handla lite fika och ballonger till lördag.

Hörde av din man igår att du försökte ta ledig på lördag. Om det passar bättre kan ni komma förbi på söndag om ni vill??!! =)

PUSS!

2011-02-17 | 07:25:43
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback