Iskallt

Ifall ni inte redan visste det så är det riktigt kallt ute!
Promenaden fick bli efter lunch och inte innan som det först var tänkt. Båda grabbarna somnade så sött, så jag lät dom sova.
Efter lunchen klädde vi oss varmt och gick en liten promenad. Kan inte påstå att det var skönt. Visst solen lyste och det var riktigt vackert ute men jag kan inte säga att det var skönt. Sorry!
Nu sover Mille vidare i vagnen. Jag och Melle sitter och myser i soffan. En kopp kaffe snart och sen är det dags att packa badväskorna. Jag och Melle badar idag, Mille är hemma hos mormor och har det festligt under tiden =)

Håll tummarna för att vi slipper gråt när vi badar!! Och håll tummarna för att Melle visar att han kan dyka. I veckan har vi tränat på att sätta upp händerna på huvudet som man gör när man dyker. Och Melle har faktiskt lärt sig det. Nu gäller det bara att kunna göra det när det gäller ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback