Kalaset i bilder

Sitter i sängen med en kopp kaffe. En tidig morgon, som vanligt ;-) Men idag unnar jag mig att spendera lite extra tid i myskläder i vår sköna säng!

Gårdagen var helt amazing. Vi var bra trötta på kvällen och jag valde bort datorn. Men nu är det inget firande förän Buddahs 1 års kalas. Och ärligt talat är det skönt. När kvällen kommer efter en sådan här dag är man glad att den är över. Är också skönt att vi bara hade ett kalas, att alla kunde komma samtidigt. Det gör det hela liiite skönare =) Är stress från morgon till kväll sådana dagar. Hade säkert varit enklare om vi beställt tårtor mm men vi ville göra egna tårtor. Och mycket beröm fick vi för dom också =D

Här har ni i allafall lite kort från igår. Inga är tagna av oss utan kusin Jakob och farfar var fotografer igår =)


Min familj vet vad min man gillar, chips och öl ;-)


Nej jag lider inte, jag sjunger =)


Vi gjorde en godistårta och en "prinstårta". Hemmagjorda kanel och vaniljbullar. Och mormor hade bakat hallongrottor. Gissa om Melle åt ;-)

I farfars skor =)

En trött Buddah...

Nu ska jag titta på Nyhetsmorgon. Hederspristagaren i årets QXgala har ett väldigt känslomässigt tal. Hemskt att höra men så mycket hopp han ger till så MÅNGA!


Kommentarer
Morfar säger:

Jag vill bara påpeka att moffa faktiskt oxå bakat hallongrottorna :)

2011-02-20 | 09:02:49
Lisa säger:

Nja, äta degen räknas inte ;-)

Puss på er!

2011-02-20 | 09:24:10
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/
Christerkjersti säger:

very intersting site ..congratulation..

2011-10-13 | 10:56:23
Bloggadress: http://christerkjersti.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback