Kärlekens dag


Glad alla ♥ - dag finaste DU!

Tänk att idag firar vi det finaste av allt - KÄRLEKEN!
Den är vacker, ren och får oss att bubbla över. Vad vore världen utan kärlek?! Kall, mörk och otrevlig skulle jag gissa.
Tycker du ska göra som jag, pussa lite extra på dina nära och kära. Säg hur mycket du älskar dom och uppskattar att ha dom i just DITT liv.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Tack för alla tips angående den försvunna DVDn. Tyvärr är den spårlöst borta men den dagen jag hittar den lovar jag att säga det =)

Vår morgon har börjat tidigt. Buddah är frisk och det betyder att vi får kliva upp tidigt igen =) Men det är mys att sitta och vakna till med lilla hjärtat.
Vi ska ta en skön promenad på förmiddagen. Har ett paket att posta och ett att hämta ut. Massor med nya vårkläder har anlänt =D Känns lite avlägset när man kollar ut men vi får längta till våren lite till.

Have a FAB day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback