Kvällens tänkvärda!


Ska snart sätta mig i bilen och åka till jobbet. Blir att ta med ipoden så jag har lite musik i öronen. Blir lite lättare att jobba då ;-) Men i ärlighetens namn är jag inte så sugen på en inventreing just nu.

Idag fick jag glada nyheter på eftermiddagen. Hårt jobb och en massa jävlar anamma ger resultat i slutändan =D
Men det får en att tänka efter. Tänka på allt som man har att vara glad för livet. Tycker ni ska göra det ikväll med. Man inser att livet inte kunde vara bättre!

Nej dags att se till att allt är med. Sedan ska jag bege mig mot jobbet. Hoppas att det inte tar alltför lång tid?!
Ha en FAB kväll.


Kommentarer
sofie säger:

hej snuttan! hoppas ni har det kul på jobbet.. nu vart jag nyfiken... vad är det för bra som hänt?? saknar dig tokigt mycket förresten. kanske skulle bli grannar så vi kan ses ofta!!! det skulle va bra. ja. puss

2011-02-23 | 21:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback