Lunchtajm

Härligt fin dag med sol, trist bara ska blåsa. Hade blivit en skön promenad annars efter lunch men vi skippar den. Här ute på "landet" går det knappt att gå utan att vinden tar tag i en ;-)

Vi har spenderat vår förmiddag hemma hos Sofie och Agnes. Te och lek gjorde att den här dagen fick en bra start. Efter en natt med massor med god sömn kändes det som en bra fortsättning.
Melle sov hela natten i sängen utan att vakna. Det hade jag aldrig trott men han är duktig och tyckte nog att det var ganska skoj =)
Även Mille sov bra men tyckte att vi skulle starta dagen redan vid 05.30. Det är på gränsen tycker jag. Kl 06 känns bättre, tycker det är mer då som morgonen startar.

Mille sonade i bilen på vägen hem och ligger nu och sover. Jag och Melle ska äta lite lunch och efter det blir det en nap för hans del. Om lilleman fortsätter att sova ska även jag lägga mig en stund. En liten lunchlur är alltid skönt ;-)

Imorgon är det helg..igen mina vänner. Veckorna bara springer förbi men härligt är det. Betyder ju att vi kommer närmare våren =D


Kommentarer
sofie säger:

tack för en trevlig fm vännen. anges sover som en stock! blir en kopp te i soffan och lsäa tidningen för mig. lite vuxenpoäng där! =) puss på dig min bästa

2011-02-03 | 12:29:09
Lisa säger:

Ha ha, Mille sover som en klubbad säl. Kommer inte bli någon mer sömn för honom under dagen. Så han kommer nog somna som en klubbad säl ikväll med... ;-)

Melle somnade nyss, så jag sitter i soffan och bara slappar.



Puss på dig!

2011-02-03 | 12:39:41
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/
lovisa säger:

Hej där!

just nu har jag en tävling på bloggen där du har chans att vinna en snygg bikini/monokini från fashionbox.se!

om du vill delta kan du kika bloggen för att läsa mer om regler!:)



ha en fin dag!

2011-02-03 | 13:06:45
Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback