Melles nya säng!




Här har ni Milles ombyggda säng som nu Melle sover i. Vad stor han helt plötsligt blev!
Men det som var roligast var nog och se hur kul han tyckte det var. Att själv kunna klättra i och ur sängen var en riktig höjdare. Så vi blev ganska oroliga att det skulle bli mycket springade framochtillbaka när han gått och lagt sig. Trodde aldrig att Melle skulle ligga kvar när han nu skulle kunna ha chansen att rymma. Men där hade vi fel!
Det är snart en timme sen han somnade. Inte ett ljud har vi hört, utan han somnade direkt. Det riktigta testet blir nog imorgon när han ska sova middag. Är inte jämt som han vill lägga sig och sova direkt =)


Melles doppresent av kusinerna.

Den stora nallen är från Köpenhamn. Den gjorde vi själva förra sommaren när vi var där.
Den lilla är från Harrys och den fick vi när Melle låg i magen =)

Nu håller jag tummarna för att vi har en bra natt framför oss. Mille sov hela natten som var och det gjorde även Melle. Inte ett ljud kom från någon utav dom.
Känner att så fort mitt huvud kommer landa på kudden ikväll så kommer jag somna. Har varit en intensiv dag men så skoj jag har haft. Skrattat så mycket på jobbet att jag har ont i magen. Har dom bästa arbetskollegorna!!

KRAM på er och sov så sött när ni väl väljer att avsluta denna dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback