Middag på G

Idag blir det en sen middag. Ganska vanligt på måndagar då vi inte kommer ifrån badet förän kl 17. Sen är det hem och ställa sig framför spisen. Men idag blir det en skaldjurspaj, så ugnen får göra jobbet =) Passade på att hacka allt som skulle vara i pajen innan vi åkte. Även pajskalet gräddades, så vara bara att göra en äggstanning när vi kom hem. Och självklart i med alla godsaker!
Barnen leker förfullt med varandra. Mille skrattar så glatt och det gör hela mig varm. Han tycker av någon anledning att krypa efter storebror och gåvagnen är riktigt skoj. Barn är lättroade =D

På simmet idag tog vi en del nya kort. Blev många bra och dom ska jag visa er senare ikväll. Blir efter barnen somnat och vi landat i soffan.
Nu är även Mille anmäld och den 20 mars är det dags för honom att börja plaska. Ska bli så kul att se hur han kommer att reagera?! Känslan vi får är att han kommer älska det.

Nej nu ska jag duka fram och fixa till Milles mat.
På återseende mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback