Ombyggnad

God kväll i stugorna!

Nu landar jag i soffan för första gången idag. Jobb hela dagen och efter det storhandling. For snabbt ner till IKEA efter handlingen och köpte en sängdel. Sen hem, åt och packade upp alla varor. När det var gjort började vi bygga om Milles säng. Hans spjälsäng kan man nämligen bygga om till en liten vanlig säng. Melles går inte att göra om på det sättet.
Så under kvällen har dom fått byta säng och Melle ligger nu i en liten vanlig säng. Han gick och la sig för en liten stund sen och än så länge är det tyst och lugnt. Håller tummarna för att han sover bra!

Ska nu ta och se Halv åtta hos mig och efter det återkommer jag med bilder från Melles rum =D
Ha en mysig kväll mina vänner.
Och alla nya läsare, tack för besöksrekordet igår. Kul att det hittat hit så många nya läsare men ni är dåliga på att säga vila ni är. Lämna gärna en liten kommentar när ni tittar in. Kul att veta vilka NI är med =)


Kommentarer
Anonym säger:

sv; tack så mkt! :)

2011-02-02 | 20:03:15
Bloggadress: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback