Som ett brev på posten!

Ja nu är den här, DAGISFÖRKYLNINGEN. Den flyttade snabbt in i vårat hus och på vägen kockade den både Melle och pappa. Melle är snorig och verkar lite hängig. Ingen feber än men jag räknar med att den kommer att komma under kvällen. Älsklingen han har mest ont i halsen och om jag ska vara ärlig tycker jag att min också börjar ömma =)

Annars var Melle duktig och var själv på dagis idag. Älsklingen tog Buddah på en lång skön promenad. Och kom tillbaka lagom när det var dags att hämta Melle. Han hade inte saknat pappa och skött sig exemplariskt. Så dom tyckte att vi inte behövde ha en andra inskolningsvecka utan kunde lämna honom kl 8-11 på måndag.

Fick ett mail från PoP idag, så jag ska sätta mig i bilen nu och åka ner till stan. Billiga fynd för 50 % som kommer passa bra till grabbarna. Gäller att passa på ;-)
Återkommer senare i eftermiddag.


Kommentarer
Lilla H säger:

vi brukar klara oss undan förkylningarna men magsjukan slog till oss rejält

2011-02-25 | 14:40:41
Bloggadress: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback