Två små hjärtan


Mitt senaste inköp.

Innan badet igår blev det en sväng på stan. Några sista saker att fixa inför dagis starten idag. Hann även med en fika, som vanligt ;-)
Inne på Lindex hittade jag dessa skönheter. Kunde inte stå emot. En ynka 50-lapp var allt jag gav för dom =D Men jag hann även med att handla en tunnare overall till Buddah. När vi bara ska åka bil blir han kokhet i sin tjocka.
Hittade en snygg mörkblå från Fix för 249 kr. Och sådant flyta jag hade när jag såg att en 30 % kupong låg i min plånbok. Ca 100 kr billigare blev overallen, tack för det =)
_______________________________________________

Dagispermiären gick som en dans. Melle hade så roligt =D När det var dags att gå hem ville han stanna kvar. Var en ledsen Melle som lämnade dagiset. Är en bra känsla man får när vi vet att han trivdes. Att gå iväg med Lena, hans inskolningslärare var inga problem. Dom lekte och hade skoj i rummet brevid där pappa satt!
Att komma hem var nog lite extra roligt idag. Alla leksaker skulle han hinna med att pilla på innan lunchen. Och någon ro att sitta still det hade han inte. Äta lite och sedan leka, samma visa ett par gånger innan han var mätt =)

Nu ska vi ta en liten eftermiddagsfika, Buddah ligger och sover. Så jag och Melle passar på att mysa lite själva =) Det gäller att passa på!
Om en stund väntar även jobb. Kommer vara en lugn kväll, så jag hoppas att jag hinner få en del gjort. Imorgon jobbar jag senkväll, inventring. Min första sen hösten 2008, hur ska det gå??!! ;-)

Säger redan nu god avslutning på dagen. Mer bloggande hinns inte med idag.
Imorgon ska jag och Buddah ill Anders och ta lite blodprover på morgonen. Får se vad dom kommer visa?!

KRAM alla fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback