07.43

God morgon!

Just den tiden idag slog Buddah upp sina ögon. Var månader sedan han sov så länge på morgonen. But I like it =D Skulle inte tycka illa om han gjorde det till en vana ;-)
Annars har han sovit ganska bra inatt. Var ca 1 timme inatt då han bara skulle sova i famnen. Så fort vi la ner honom i sängen vaknade han. Men tillslut var han nog så trött att han inte orkade bry sig vart han sov.
Så tills inatt hoppas jag på mindre vaken tid och sova lika länge. Snälla låt detta bli liiiite mer vanligt....??!!

Ska snart bege mig iväg och fixa naglarna. På tiden, min ena tumnagel gick av i helgen. Ser förskräckligt ut men en kort pluttnagel. Idag blir det en förlängning på den och lite fransk. Snyggt nu när våren snart kommer att börja visa sig. Är vad jag hoppas på ;-)

Ciao mina vänner!


Kommentarer
Emha säger:

Ja man blir alltid lite piggare med fina naglar :-)

Vart går du nånstans & fixar de?

2011-01-27 | 14:20:18
Bloggadress: http://onlyemha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback