BLÄ!


Alla dagar blir inte som man tänkt sig...

Tar igen mig i sängen. Känner att jag behöver det efter en stressig morgon på jobbet. Den här morgonen kunde börjat bättre. Och jag tycker att morgonen oftast lägger grunden för hur resten av dagen kommer se ut. Och i dag stämmer det till 100 %.
Hade tänkt att avsluta den här arbetsdagen med en eftermiddag på stan. Det blev inte så, hem istället. Och det var så jag hamnade här. Men jag skyller allt på min morgon!
Helgen bjuder inte på så mycket. Jag och Christian kommer knappt att ses, skoj. Tycker det är mest barnen som blir lidande men om 1 vecka är det helg igen =)

Nej nu ska jag stänga datorn och förbereda för en mysig helg med mina små hjärtan. Den ska börja med bad för deras del, det gillar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback