Det sista av 2010


Min minsta kärlek på "promenad" igår.

En inte helt så frisk kille. Han höll ut länge och vaknade en stund innan fyverkerierna. Dom var lätt höjdpunkten för honom!

Leoparden ;-)

Tolvslaget firades in med gott bubbel och storslagna fyverkerier. Buddah sov tyvärr så han får vara med på sitt "första" tolvslag nästa år =) Jag hade dom käraste vid min sida och det var precis så som jag vill fira nyår.
Vi hade köpt en wish light men pga det dåliga vädret så valde vi att inte släppa iväg den. Så ikväll blir det att fira första dagen på 2011.
Det blev inga nyårslöften hemma hos oss i år. Det enda vi önskar oss bara välgång och lycka under det kommande året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback