Finns det hjärterum...

I lördags när det kollades på film. Varför ska brorsan sitta själv...=)

Hade en mysig förmiddag på stan med Ramona. Vi hann med att fika på cafe Berget, mycket mysigt. Gamla fina möbler i ett labyrinthus med dom bästa hembakade kanelbullarna. Ett plus i kanten för att dom var så stora med =D
Blev som vanligt lite shopping, mest på rean. Det bästa fyndet var nog ett par nya skor till Melle. Slank in i butiken på vägen tillbaka till bilen. Och när jag såg dessa var jag tvungen att slå till.

Ruskigt väder ute bjuder in till tända ljus. Ska nog krypa upp i soffan och mysa med de små. Imorgon blir jag borta från dom hela dagen. Ska på utbildning i Mariestad och åker redan 05.30 och kommer nog hem lagom till dom ska i säng. Ingen dag som jag ser fram emot! Visst ska det bli skoj och lära sig men det väger inte upp att vara borta från mina små hela dagen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback