Fynd



Det är inte mycket man hittar på reorna längre. Slutrea brukar betyda att det som hängt längst in på lagret i 3 år nu hittar ut i butiken igen.
Igår efter pannkakslunch med Sofie, åkte vi en liten sväng till Ikano. Ryktet om billiga jeans för 149 lockade mig. Behöver ett par till jobbet som jag kan slita på. Tyvärr gav inte det någon utdelning. Men jag hittade denna härliga halsduk för ynka 29 kr. Älskar att den just har fransar på enbart ena sidan.
Kom även hem med en lång topp som har kvartsärm. Även denna på rean för 49 kr. Älskar just nu den mörkblåa färgen, vet inte varför. Den är ju inte speciellt vårig!?
Till Melle blev det ett par klassiska hängslebyxor. Är så otroligt sött på små grabbar =) Dessa kommer passa bra till dagis men han fick inviga dom redan idag. Passade perfekt och en gulligare unge får man se sig efter. Ett bra fynd för 79 kr....på rean ;-)

Nu gör jag som barnen och vilar lite. Har varit med Mille hos doktorn på morgonen. Återbesök hos Anders och om en månad ska vi tillbaka för blodprov. Då ska vi se hur allergisk han är mot mjölk.

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback