Mot en spännande vår

Vid tolvslaget på nyårsafton sa mamma "Nu har vi 365 oskrivna blad framför oss".
Jag kan inte mer än hålla med. Vi har ingen aning om vad 2011 har för planer för oss. Vi kan planera och önska men om det sen blir som vi hoppas, det återstår att se!?

Jag kan säga att för min del väntar en vår med mycket skoj. Inte nog med att jag slutar min mammaledighet i slutet på februari. Det är utbildningar på jobbet som lockar. Att lära mig mer ger en enorm boost för mig.
Melvin börjar även dagis i slutet på februari, 15 timmar/veckan till att börja med. Till hösten när både jag och Christian går tillbaka och jobbar fulltid, då blir det längre dagar. Det är även då som Mille ska skolas in på dagis.
Melle fyller två år, en stor sak. Ett år är speciellt men ju äldre han blir, ju mer är han med och förstår. I år blir det ett mer riktigt kalas.
Den stora födelsedagen det här året står ju ändå Mille för. Han blir ett år, helt sjukt. Det är otroligt vad fort åren går när man har barn.
Jag hoppas på att vår övervåning ska stå klar innan hösten gjort sitt intåg. Allt kan inte bli klart på en gång men det mesta ska vara check då. Till våren ska grabbarnas rum vara klara så dom kan flytta upp och få varsitt rum. Det ser både dom och vi fram emot ;-)
På bloggen ska det även komma att hända lite skoj. Säger inte alltför mycket än ;-) Men jag tror att ni läser kommer att uppskatta det!

Som ni säkert förstår så längtar jag lite efter allt som jag hoppas ska ske. Vi vet ju faktiskt inte...
Här ska nu barnen krypa ner i sina sängar och sova. Det är ett trött gäng med grabbar som sitter i soffan.

Först natta, sen hockeymys framför tvn =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback