Oh happy day!

Gooooodmorgon vänner!
Första natten på lääääääänge som vi sovit bra. Buddah har nog bara vaknat till 3 gånger och då har det räckt med att ge honom nappen. Inga tårar, skrik eller att behöva söva om honom. Däremot har Melle haft lite mardrömmar men det är samma sak där, ge honom nappen och han somnar om. Var någon gång vi fick trösta honom lite men han lugnade snabbt ner sig. Nu lever jag på hoppet igen - hoppet att det är nu det vänder =)

Jag har nu två barn som sitter tysta i Melles rum och leker. Det är en fin start på morgonen och ger mig sådan värme. Vilka bröder dom är min älsklingar!
Har tagit upp lite frysta bär som ska tina, sen blir det en smoothie. I väntan på det ska jag ta mig en kopp kaffe och tacka högre makter för sömn =D

Vilken LOVELY dag vi har framför oss.
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback