Sugen på vår






Det är när man ser sådana här godbitar som man längtar till våren. Tunna kläder och skor. Solglasögon och lätta skor - me like =)
Nästa gång jag är på stan ska jag gå in på Gina och känna lite på nyheterna. I veckan när jag var där såg jag dom inte. Men än är inte våren här på allvar, så det kanske inte har kommit än?!
Jag ser i allafall fram emot en vår med en ny garderbob. Lite är redan beställt men MYCKET ska även städas ur. och efter det ska mina inköp bli mer planerade. Det som behövs ska köpas, inte bara en massa "snygga/kanske ha" plagg.

Nu är det mat för barnen som gäller och efter det blir det bad. Jag ska ta mig lite hummersoppa och ett glas vitt ikväll när dom somnat. Mannen spelar poker så jag är helt alena.

Ha en FAB kväll raringar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback