Början på onsdagen

Har hunnit med att åka hem till mamma på förmiddagskaffe. Suttit i solen på balkongen och bara haft det gött. Barnen har lekt och busat i 110. Även en slurk yoggi innan vi åkte hem hann dom med.
Nu leker dom ute på altanen innan lunchen. Eftersom Christian gjort undersökning blir det en lätt soppa - champinjonsoppa. Lätt och lent för halsen =)
Mille har den senaste veckan slutat att sova på förmiddagen. Det resulterar i att han sover mellan 2-3 timmar efter lunch. Och sover han, ja då sover Melle med =D Så idag ska jag passa på att ta en sväng på stan med mamma. Gör det under tiden som barnen sover. Har en känsla av att även Christian kommer sova ;-)


Melle och Agnes när vi var iväg och badade för ett tag sedan. Melle i sina snygga simskolebadbyxor ;-)

Sötaste Mille!

Ska nu ta och fixa med lunchen. Barnen börjar framförallt att bli hungriga. Min matlust hoppas jag återvänder helt när vi fått dom sista provsvaren om någon vecka. Tills dess hoppas jag att huvudet kommer vara med lite mer än på senaste tiden =)

Ha en trevlig fortsättning på er onsdag!
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback