Bye bye for now

Under ett par dagar nu kommer det att vara en frånvaro här.
Bloggen har många gånger varit ett bra hjälpmedel för mig att göra mig av med tankar. Den har varit en öppen dagbok för er att följa. Men just nu känner jag att det som jag står inför inte är något jag vill dela med alla.
Jag hoppas ni har överseende med det!!?? Men det är som sagt något som många som läser den här bloggen inte behöver veta.
Dom som vi vill dela detta med dom vet om det. Och det stödet vi får är otroligt viktigt och betyder världen för mig! TACK!!!

Just nu är lilla mamma spindeln i nätet. Hon pratar, lyssnar och ger råd. Både till mig och Christian. Tack underbara mamma ♥

På återseende på obestämd framtid men tillbaka det kommer jag - LOVAR!


Kommentarer
Elin säger:

Vi finns kvar när du är tillbaka! Kommer dock sakna din uppdatering. Sköt om er, kramar

2011-07-06 | 12:22:36
Bloggadress: http://barnochfamilj.blogg.se/
Elin igen säger:

GRATTIS på födelsedagen! Kram från Katrineholm

2011-07-12 | 09:12:27
Bloggadress: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback