För liten??


Så fulsöt han är vår Mille =D

Hittade detta underbara kort från tidigare under sommaren. Mille har fått på sig en av sina gamla bebismössar.
Just nu sitter den lika tajt som en liten kondom på huvudet. Men det går inte heller att låta bli att få rapvibbar. Han ser precis ut som en liten vit 50 cent =D

Snart blir det lite lunch här hemma innan hela familjen nog tar en nap. Hade en hemsk mardröm inatt och kunde inte riktigt somna om efter det. Var inte att jag var rädd, utan mer att jag blev så pigg när jag vaknade upp =) Värsta med drömmen var att det var så verkligt. Personerna som var med, miljön...ja allt. Tror det kändes lite extra med eftersom det är en av mina räddslor jag har!?
I efteriddag blir det en sväng till mormor för en fika. Melle tjatar ihjäl sig här hemma efter mormor =) Men är man van att träffa mormor flera gånger i veckan så sätter det sina spår. När jag var mammaledig och bara hade Melle, då var vi där på fika ofta ;-)

Hörs senare bloggisar. Och tack för att ni är trogna och tittar in lika mycket även dom dagar jag inte hinner med bloggen. Men vissa dagar blir det bara jobbet och sedan sängen.

Ha en bra dag!


Kommentarer
sofie säger:

så söt han är min söta lilla gudson!!

pussar från en stolt gudmor =)

2011-07-21 | 15:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback