Fredagsmys - släng dig i väggen!

Här hemma kör vi lördagsmys! Vi har tänt ljus, tittar på Tomas tåget och äter potatisskruvar =)


En korthårig Melle =)

Jag och Melle tog en dusch ihop och under tiden pratade vi om hur kul han har haft det idag. Han har tittat på dinosaurier, ritat med mormor, gått på stan, tittat på "vattenfallet" i Norrköping och varit i Aborreberg. Där sprang han runt och lekte och försökte få morfar att bada i Bråviken ;-) Blev inget bad, tyvärr.

Just nu känner jag ett otroligt lugn inom mig. Ett lugn jag inte kännt på länge. Jag trivs med det, tror att det framtiden erbjuder är vad vi behöver. Var svårt att inse men för min familj gör jag allt. Det är dom som jag bryr mig om. Deras hälsa går före allt annat. Vet att om det varit jag hade dom gjort samma sak för mig!!
Men jag ska samtidigt njuta av tiden som är HÄR och NU. Vi vet inte vad morgondagen bjuder på. Ta inget eller ingen förgivet! Lev i nuet och skjut inte allt på framtiden!

Här ska vi nu fortsätta vårat lördagsmys. Lillebror somnade för ca en timme sedan. Melle är inte redo att ge upp än. Passar bra, då får mamma och pappa lite ensamtid med honom. Vi har ju bara myst losst med lillebror hela dagen ;-) Härligt det med men jag har allt saknat min stora prins!

Jag hoppas ni får en lika skön kväll som vi kommer att ha det.
God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback