New in



Den här klänningen slank med hem igår. Tittade på den i våras när den anlände i butiken men var då lite osäker på längden.
När jag såg att den hängde på rean för 129 kr igår drog jag en chansning. "Kan vara skön att ha hemma" tänkte jag. Väl hemma visade jag min mamma hur den satt på - som en smäck. Det som jag ångrar nu är att jag inte köpte den från första början =) Härligt material och så snygg på. Gillar att den går nedanför knäna, blir en mer romantisk känsla över den.
Om solen nu behagar att titta fram mer den här sommaren kommer denna klänning att vara en given favorit!

Snart är det dags att bege sig mot jobbet. Lite spännande hur den här dagen kommer att arta sig. Tyvärr kommer försäljningen inte bli som en vanlig lördag men det får man ta. Vi har mycket annat att fixa med om kunderna skulle svika oss totalt ;-)
Dom flesta har varit mycket förstående men sen finns det självklart rötägg överallt. Dom som inte kan förstå, utan tycker att det är så dåligt att inte kunna erbjuda alla kylvaror.

Bloggar lite mer ikväll efterjag kommit hem och fått mat och tagit en dusch. Den där duschen kommer bli SÅ skön =)
Ha en FAB lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback